Τετάρτη 2 Μαρτίου 2011

Ψάχνετε δώρο για νεογέννητο;

             Εδώ είμαι πάλι! Έχω χαθεί, το ξέρω, αυτό λέω κάθε φορά! έχω καταντήσει να κάνω ανάρτηση κάθε Χριστούγεννα και Πάσχα! Ε, είπα αυτή τη φορά να κάνω και μία ενδιάμεση, έτσι για την Καθαρά Δευτέρα! :) 
           Επανέρχομαι λοπόν, με ένα καινούργιο diaper cake που έφτιαξα το απόγευμα με την φίλη μου την Άννα. Ένα πολύ χρήσιμο και σίγουρα πρωτότυπο δώρο για μωράκια που θα το χαρούν πολύ οι μαμάδες! Ταιριάζει για δώρο νεογέννητου ή δώρο βάφτισης. Επίσης το καλύτερο δώρο για shower parties, αν βρεθείτε στο εξωτερικό, γιατί από όσο ξέρω στην Ελλάδα δεν συνηθίζονται τέτοια πάρτυ. Σας δείχνω μερικές φωτογραφίες παρακάτω. 

Περιέχει:



  • 28 πάνες,
  • έναν πάνινο κύβο στην κορυφή, 
  • ένα πάνινο φεγγαράκι που παίζει και μουσική, 
  • μια σαλιάρα,
  • μια θήκη για πιπίλες,
  • μια κουδουνίστρα-μασητικό
  • μια χτένα
  • μια βούρτσα
  • ένα θερμόμετρο μπάνιου,
  • ένα παπάκι, μια χελωνίτσα και ένα δελφινάκι για τη μπανιέρα και
  • στο εσωτερικό κρύβεται ένα φορμάκι και ένα baby oil! 
(Πολλά και χρήσιμα!)




Όλα τα υλικά ήταν επιλογή της Άννας και μετά από μερικές δοκιμές φτιάξαμε αυτή την 3όροφη τουρτίτσα για ένα μωράκι που θα έρθει πολύ σύντομα!

Τις επόμενες μέρες θα σας δείξω πλεκτά βραχιόλια (η άνοιξη τυπικά μπήκε αλλά σήμερα ψιλοχιόνιζε οπότε εγώ ακόμη ασχολούμαι με τις κλωστές και τις βελόνες μου!) και την πρώτη μου απόπειρα να φτιάξω μια φούστα. Σχέδιο-κόψιμο δικό μου, το ράψιμο ανέλαβε η μαμά με τη ραπτομηχανή και το αποτέλεσμα θα το δείτε προσεχώς!

9 σχόλια:

Ευαγγελία Βλασσοπούλου είπε...

Φωτεινούλα μου είναι τέλειο.Δε σε έχω ξεχάσει...είναι έτοιμο εδώ και καιρό.Μου έχω βάλει deadline να πάω το Σάββατο στο ταχυδρομείο

Marina είπε...

Απίθανο!!! Μπράβο!!!

Μαριάνθη είπε...

Αχ τι τρυφερό!!!Υπέροχο Φωτεινή μου και θα το έχω υπόψη μου.
Καλά να είσαι και πιο συχνά να σε βλέπουμε !!!
Α! και καλό μήνα.

Reaction είπε...

Teleio Foteinoula!xrusoxera!Mpravo

Magdalene B. είπε...

Γειά σου Φωτεινή απο τις όμορφες Σέρρες!Πολύ όμορφο και πολύ χρήσιμο!καλώς σε βρήκα!

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Τα diaper cake είναι πολύ καλή ιδέα για δώρο, είναι πολύ όμορφα και πολύ χρήσιμα για την μαμά και το μωρό!!

Μαριάννα είπε...

Πολύ όμορφο και χρήσιμο δωράκι!!!

χρυσάνθη είπε...

Κάνοντας βόλτα στην όμορφη μπλογκογειτονιά , έπεσα επάνω στο πολύ ενδιαφέρον σπιτάκι σου και στάθηκα!!!!Δηλώνω αναγνώστριά σου και σου εύχομαι καλές δημιουργίες!!!!Φιλάκια!!!

Δέσποινα είπε...

Αν θέλεις πέρνα από το μπλογκ μου να παίξουμε!
http://deco-candles.blogspot.com/2011/03/blog-post_25.html

Πολύ όμορφη η dipper cake !

Related Posts with Thumbnails