Κυριακή 16 Μαΐου 2010

Ένα όμορφο δώρο βάπτισης.

Αυτό είναι το 2ο diaper cake που έφτιαξα για δώρο βάπτισης, δηλαδή όχι για νεογέννητο αλλά για μεγαλύτερο μωράκι. Οι επιλογές για τα πραγματάκια που το στολίζουν (εκτός από τη βάση που είναι οι πάνες) είναι πάρα πολλές για να διαλέξει κανείς. Στο cake που σας δείχνω ακολούθησα τις επιλογές που είχα κάνει στο προηγούμενο μια και προοριζόταν και αυτό για αγοράκι.
 
 
Το cake περιέχει:
31 πάνες, 
1 εκπαιδευτικό παιχνίδι χελώνα (που επιπλέει στο μπάνιο!), 
1 σαμπουάν,
1 θερμόμετρο μπάνιου, 
1 ταλκ, 
1 κορμάκι και 
2 σαπουνάκια. 
Είναι ένα ολοκληρωμένο πακέτο μπάνιου σαν να λέμε!








7 σχόλια:

anthivolon είπε...

Πραγματικά ένα πολύ όμορφο δώρο βάπτισης! Καλόγουστο, χρήσιμο, πρακτικό.
Καλό απόγευμα!!

Ανεράιδα είπε...

Κι αυτό πολύ ωραίο! Τέλειο και το χάρτινο καραβάκι με την ευχή!!

Δημιουργία είπε...

Πολυ ομορφο δωρο και παρα πολυ χρησιμο.

( fortounata) είπε...

Φωτεινούλα μου,είναι καταπληκτικό!!!μπράβο σου.πολλά φιλιά και καλό διάβασμα.

ΓΩΓΩ είπε...

Τελειο Φωτεινη μου ,πολυ γλυκο και ομορφο δωρο...

Ανώνυμος είπε...

Φωτεινή καλησπέρα.Με λένε Δήμητρα,είμαι κι εγώ από Σέρρες,αλλά μένω μόνιμα στα Χανιά.Καταπληκτικό το δώρο σου!Σε λίγες μέρες γεννάει η νονά της κόρης μου και λέω να της το φτιάξω.Σ'ευχαριστώ πολύ για την ιδέα και συγχαρητήρια!

Φωτεινή είπε...

Γεια σου Δήμητρα πατριώτισσα! Χαίρομαι που σου έδωσα ιδέα! Με το καλό να έρθει το μωράκι!

Related Posts with Thumbnails